2010-05-01

Till mig!

Nu när jag knäppte på datorn för dagen hade jag fått den här awarden från Palven.
Jag tror inte du kan inse hur glad jag blev. Tack!

Med utmärkelsen följer vissa regler:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post link to the seven bloggers you nominate.
Så nu följer 7 saker om mig, men jag kan inte lova att de är intressanta ;)
Det är inte så lätt att bara komma på 7 saker liksom...
1. Skulle gärna lära mig silversmide och screentryck
2. Kan jonglera med käglor, bollar och diabolos.
3 Tycker inte om att laga mat...
4. ... men älskar att äta desserter ;)
5. Drömmer om en vit garderob...med lite rosa kanske
6. Längtar till sommaren
7. Ser fram emot syjunta i morgon med Tinis ;) ( eller hur, Tina? )
Sedan så ska jag nominera 7 andra bloggare.
Jag har ingen vidare koll på vilka som fått men det kanske inte gör något att få samma flera gånger.

5 kommentarer:

Krimskrams sa...

Åh tusen tack! Så glad jag blir, det satte guldkant på min lördag :-)

Ingrid sa...

även jag tackar och bockar!! så härligt roligt det är att få sådan uppmärksamhet från en medbloggare!! tack!!

Doris_Assar sa...

Åh TACK!! Det värmer!!!

Unknown sa...

Ja det var kul som alltid. Tusen tack för hjälpen igen!! Det blev jättefint, ska mms:a dig. Kramkram

Lina sa...

Tack söta du :D