2011-01-31

Skötväska/vagnsväska


Idag blev en väska till vagnen gjord. Har sett liknande hos Vurm och tyckte att de var så fina. Har valt att även har knappar nertill så den hänger liksom in mot vagnen och inte rakt ner, tänkte att det kunde vara smart om Bus ska använda ståbräda... Vi får se...
Lappar även här ;) Inuti väskan finns det 3 fack i olika storlekar + nyckelband att fästa nycklarna i. Jag hatar verkligen att försöka hitta nycklarna i botten på väskor, de flyttar sig alltid till den sidan man inte är på ;) Nu ska den bara fyllas med lite blöjor och tvättlappar sedan är vi redo för vår första promenad... Om bebisen bara vill titta ut någon gång ;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja den såg ju käck ut..=)
Och fin förståss.=)

LINDA sa...

Vad mysiga saker du syr till bebisen (och er).....Lappar passar till allt och alltid!! ;) Lycka till när det är dags!

Ville bara skicka en hälsning från Tova till din sambo! Hon kom just ner för trappan och säger varken godmorgon eller kram mammi........Nä det första hon säger är: Den där M, han var helt grym!! Han piskade sig på rumpan!! Hahahaha...

Men jag/vi håller med! Han var helt grym när vi såg honom på invigningen av Tovas dagisavd!! :D

Åsa Tidqvist sa...

JÄTTEFIN! jag gillar verkligen lappar =)
hoppas bebben kommer snart!

Lilofant Design sa...

En sådan har jag velat testa och sy....dock så får jag aldrig tummen ur att sy något annat än i trikå.