2011-01-09

Vagn makeover del 1.



Var på barnloppis i grannbyn i höstas och hittade denna Briovagn för en mkt billig peng. "Alla" funktionerna fungerade och den verkade ok så jag slog till.
Herr J och jag hade innan pratat om vagn och våra krav var att de ska vara en stabil vagn eftersom den används MYCKET + att vi inte ville ha bebisen vänd i från oss när den ska börja sitta i vagnen. Vi hade en liknande vagn till Bus fast betydligt nyare som vi tyckte mkt om, men som vi sålde då den bara stod och "retades med mig" i källaren.
Så nu blev det en ganska alldaglig tråkig vagn. Kan inte hitta att jag har någon bild på den komplett innan men det ger ju en bild av hur den såg ut. Chassit är blått.
Så började projekt omklädning ;)

2 kommentarer:

Liza sa...

Från -01 är den. Min kusin köpte en exakt likadan till sin pojk när dom reade ut -01orna :)

WilleBus sa...

Åh tusan, jag trodde nog att den var äldre. Tack för infon.