2011-01-08

Värmande


Om ca 5 v är det planerat att bebisen ska komma. Fortsätter det så här så föds den till en kall vintervärld och då kan ju en värmande bodysuit komma väl till pass. Stickad i en mjuk fin ull som enligt mig inte kliar, Herr J var dock av en annan åsikt ;) Jag tycker annars att jag är ganska känslig för kliande ull och valde med omsorg vilken jag ville ha... Men men, tanken är ju inte att den ska vara direkt mot kroppen utan ett lager ut.
Små träknappar blev fint, men jag är lite sugen att göra en applikation eller brodera på något, men jag tror jag låter den ligga till sig nu så får vi se om den ska pimpas med något eller bara få vara.

6 kommentarer:

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Så söt. Jag tycker att den är väldigt fin precis som den är.

Anna sa...

Åh, vilken fin! Vad duktig du är. Lycka till med bebisen.

Le Petit sa...

Verkligen fin! Ser hur mysig ut som helst! Kommer att värma bebsien gott!

TRI o MAR sa...

Så duktig du är som virkar och stickar också! Du har gjort jättefina bebiskläder, jag gillar skarpt de två bruna seten.
Lycka till!

Mirrezz sa...

såååå söt!vill ha!

Fangoria sa...

Såå himla söt, jag hade stickade plagg kvar sen vi var små men inget nystickat, till mina ungar...=)