2011-01-09

Vagn makeover del 2.




Chassit har blivit svart.
Vagnen blev brun och innertyget är landskapstyget som jag fortfarande är väldigt kär i.
När vagnen är tom upplever jag den väldigt grön ;) Men i vinter kommer jag att ha den fina åkpåsen i och på sommaren har man ju alltid filtar eller dylikt så jag tror det ska funka bra.
Hade dessutom tur att regnskyddet + insektsnätet som man fick som present från Kronan på någon barnmässa passade vagnen och rött till fungerar ju utmärkt ;)
Så efter en hel del funderande och hjälp att tänka från nära och kära så lyckade jag få ihop den. Det var ganska roligt, men det kommer att dröja innan jag gör om det för det innefattade ju både handsömnad och en hel del arbete med sprättaren ;) Sedan vet jag inte vad jag ska göra med gummihandtagen som fortfarande är blå... Tips mottages tacksamt!

12 kommentarer:

Myssel sa...

Wow, snyggt!

carinizz sa...

Den blev ju jättefin!:) Ska bli mysigt att gå på lite promenader med dig och våra vagnar sedan:)
Kram

Marina sa...

Så fin! Men vilket jobb det måste ha varit. Jag håller med dit om att landskapstyget är underbart.

Jenny sa...

Hej Jennie!
Åh vad snygg vagnen blev!! I like:)


Kul att du är med o tävlar hos mig!

Ha en trevlig vecka,

Kraam Jenny

Unknown sa...

Gud va fin den blev!!
Du är grym!

Rostis sa...

handtagen kan man kanske ta bort och ersätta med tex cykelhandtagstape? eller är jag helt ute och cyklar?

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Men vad fin! Duktig du är!

Åsa Tidqvist sa...

den blev verkligen jättefin!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!
Vad duktiga ni är !
Vilken skillnad det blev!

Ha en bra kväll!

Kram

Anonym sa...

Du är grym Jennie. Vilket tålamod du måste ha. kram hannah

lisa sa...

Otroligt fin vagn.. Jag blir lite sugen på att göra om en av mina men det verkar så svårt.. Otroilgt duktig du är

Lisa

yvonne sa...

Så fin den blev du är superduktig kram