2011-04-04

Sov, somna in...


...låt natten få väcka dina drömmar...


En liten pojke behövde en sovpåse så det har jag gjort ikväll.


Själv har jag aldrig haft det till Wille så jag har ingen aning om hur de ska vara för att vara bra och praktiska. Surfade runt lite och hittade med snöre, resår och knappar, med en mängd olika öppningar i halsen. Man måste nog prova för att veta vad man gillar.

Han får prova den här och passar den inte så får Molly ta över den för jag tycker den blev ganska fin. Tyget är ju det mjukaste man kan tänka sig så jag tror den kan bli mysig.

2 kommentarer:

Carin sa...

Åh sovpåse är alldeles underbart!! Det hade våran prins.
Väldigt fin är denna, blir trött bara jag tittar på den...
Hoppas den passar bra!

Mvh
Carin

Ahlard sa...

Superfin:) Jag vet inte heller vad man ska ha, resår, snöre etc. Men det är ju lätt att byta om det ena inte faller en i smaken:)